blog blog .

blog

خرید شیلنگ آبنما فنردار

 دیواره این شیلنگ با سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده که استحکام و فشار کاری آن را افزایش می دهد. شیلنگ آبنما فنردار، شفاف است. بنابراین امکان مشاهده انتقال مواد را به وجود آورده تا از انتقال صحیح مواد و عدم بلوکه شدن آنها مطمئن شوید. این محصول نوعی شیلنگ انعطاف پذیر می باشد و وزن سبکی دارد. به همین دلیل حمل و جابجایی آنها راحت است. در ادامه با ما همراه باشید تا با شیلنگ آبنما فنردار بیشتر آشنا شوید.

شیلنگ آبنما فنردار
شیلنگ آبنما فنردار از مواد اولیه pvc به صورت اکسترودر تولید شده و در دیوار آن از سیم فولادی گالوانیزه استفاده شده است. به همین دلیل استحکام و فشار کاری بالایی دارد. همچنین از انعطاف پذیری مناسب و مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
وزن سبک شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا حمل و جابجایی آن راحت باشد. محدوده دمایی این محصول از منفی 5 تا مثبت 60 درجه سلسیوس است.

جداره درونی این شیلنگ صاف می باشد و بدنه شفافی دارد. شفافیت شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا دام های هوا و بلوکه شدن مواد انتقالی مشخص گردند و انتقال رزین و سایر مواد به درستی صورت گیرد. شیلنگ آبنما فنردار در زمینه های بسیار زیادی کاربرد دارد. این لوله خرطومی شفاف برای انتقال مواد شیمیایی، مواد غذایی، مواد صنعتی، انواع اسید، مواد شوینده و حلال ها در صنعت، کشاورزی، باغبانی و خانگی استفاده می شود.

خرید شیلنگ آبنما فنردار
ساختار مستحکم و کاربرد گسترده شیلنگ آبنما فنردار باعث افزایش خرید آن در میان خریداران شده است. برای خرید شیلنگ آبنما فنردار باید به یکسری نکات توجه نمایید تا به بالاترین سطح از کارایی و عملکرد این محصول برسید.

برای خرید شیلنگ آبنما فنردار دقت داشته باشید که باید بر اساس فشار، مواد و ویژگی های موادی که از شیلنگ عبور می کند، شیلنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین میزان غلظت مواد، چسبندگی و کشش سطحی موجود در ساختار آن، ساختار و مواد اولیه تشکیل دهنده آن از مواردی هستند که قبل از خرید شیلنگ آبنما فنردار باید به آن دقت شود. محیط کاری نیز در انتخاب موثر می باشد.

امروزه مشتریان عزیز در سراسر کشور می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت خرید اینترنتی و یا مشاوره تلفنی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. با خرید اینترنتی شیلنگ آبنما شما می ‌توانید به راحتی با کیفیت ترین شیلنگ ها را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. خریداران می توانند به منظور گرفتن مشاوره در مورد انواع شیلنگ آبنما فنردار و سفارش خرید عمده آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

فروشگاه شیلنگ ارغوان، تامین کننده انواع شیلنگ ها و فروش شیلنگ آبنما فنردار با تضمین کیفیت و قیمت می باشد. برای خرید شیلنگ آبنما فنردار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. این فروشگاه بلافاصله پس از ثبت سفارش شما، به سرعت محصول را آماده ارسال می کند. بنابراین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۴:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)